Weblog Cikgu Jumali

Khusus Untuk Pelajar yang Mengambil Mata Pelajaran Sejarah STPM (940)…

Koleksi Soalan Percubaan STPM Sejarah Kertas 1 2010


Soalan-soalan Percubaan STPM Sejarah Kertas 1,  2010 :

Percubaan Negeri Perak 2010

Percubaan Negeri Sabah 2010

Percubaan Negeri Sembilan 2010

Percubaan Negeri Pulau Pinang 2010

Percubaan Negeri Pahang 2010

Percubaan Negeri Johor 2010

Percubaan Negeri Perlis 2010

Percubaan Negeri Kedah 2010

Percubaan Negeri Terengganu 2010

Percubaan Negeri Kelantan 2010

Skema Jawapan Percubaan STPM Sejarah Kertas 1,  2010 :

Skema Percubaan Negeri Sabah 2010

Skema Percubaan Negeri Sembilan 2010

Skema Percubaan Negeri Johor 2010

Skema Percubaan Negeri Perlis 2010

Skema Percubaan Negeri Kedah 2010

Skema Percubaan Negeri Terengganu 2010

Skema Percubaan Negeri Pahang 2010

Filed under: Bank Soalan

27 Responses

  1. lyana says:

    Salam… Terima kasih atas perkongsian maklumat sejarah kertas 1…blog ini telah banyak membantu saya dan rakan2 dalam mencari contoh soalan, nota dan koleksi soalan…terima kasih sekali lagi…jika ada soalan ramalan sejarah stpm tahun ini, masukkan dalam blog cikgu…

  2. kichi says:

    Thanx a lot cikgu….
    koleksi2 soalan ni sgt membantu sy dlm lebih b’sedia lg utk m’hadapi exam STP yg bakal menjelang ni.

  3. Pelajar Perak says:

    Cikgu ambil bahan dari blog Cikgu Rasman kan ! Buktinya soalan Selangaor tu bukan soalan Percubaan diorang. Tu soalan SMK Seksyen ……..

  4. Pelajar Perak says:

    Mana soalan Negeri Melaka 2010 cikgu ????? Kongsi la

  5. siti zarizan says:

    salam, blog ini sangat manfaat buat saya dan kawan2 untuk mencari bahan2 rujukan terutama subjek sejarah.terima kasih sekali lagi..

  6. kumang_mentas says:

    hu..hebat blog ini…tq cgu..=)

  7. ecah says:

    bgus blog ni.mampu tlg pljr stpm ambil ilmu sdikit sbnyk.tahniah cikgu

  8. wenn says:

    cikgu…npa tiada hukum adat n undang2 kat india??

  9. orked_ila says:

    tq cikgu..tp bley masukkn soaln stpm tahun2 lepas?
    sy cuba cari tp x dpt semua

  10. cikgu Aina says:

    terima kasih atas perkongsian yg sangat bermanfaat ini, semoga cikgu mendapat berkat di dunia dan akhirat.InsyaAllah.

  11. nazrie15 says:

    salam….bleh x cikgu uploadkan soalan sebenar exam dari 1998-2010…..

  12. norfaizah says:

    salam , cikgu tak ade ker buat kertas 2 macam ini ?

  13. naveena says:

    tiada nota sehebat ckgu jumali…………..thanzzzzzzz ckgu…

  14. Shahrul Myra says:

    apa tip untuk menjwab soalan sejarah?

  15. alynn says:

    askum cikgu..skema jwpn utk ngeri kelantan punye xde ke ? =’)

  16. Divans george says:

    cyela…cikgu….tp ble ke cikgu kemukakan list topik y pnting thn nie….n btlke baitulmal brsiko kuar stpm thn 2011 nie..?

  17. sitti fatimah sairin says:

    terima kasih atas segala perkongsian yang telah dibuat…. harap ada penambahan tenteng sejarah kertas 1 ini…. terima kasih banyak-banyak cikgu

  18. Kay Eddy says:

    cikgu ada x ramalan untuk tahun 2011

  19. zikhri93 says:

    tq blog ini bnyak memberikan faedah kpd sya dan kawan2 yg lain….

  20. ameera says:

    saya pelajar tingkatak 6 atas dan ingin menambah subjek sejarah sebagai matapelajaran tambahan ….adakah saya telah terlambat utk menambah subjek…..mohon pendapat cikgu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Pages

Hits Sejak Sept. 2008

  • 2,847,335 pengunjung

Safety and Legitimacy

Fastnote.wordpress.com website reputation

Kalendar 2016

October 2010
M T W T F S S
« Aug   Nov »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
%d bloggers like this: